18. toukokuuta 2012

Hyvää syntymäpäivää Jenny ♥



And having a few good friends, is still more than enough ♥


Ensimmäistä kertaa elämässäni mä voin tosissani sanoa, että mulla on ystävä, joka pysyy mun vierellä nyt ja aina. Koskaan ei voi tietää tulevaa, mutta mä tiedän, että me kaks (+Vilma) tullaan pysymään ystävinä aina. Sitä ei voi ees sanoin kuvailla kuinka tärkee oot mulle. Ja vaikka me ei olla tunnettu kunnolla kun vähän yli vuos niin en enää selviäis ilman sua. Joka päivä saat hymyn mun huulille vaikka puhuttaiskin vaan puhelimessa! Oot mun oma henkilökohtainen piristysruiske!

Meillä on jo vuoden sisällä kertynyt toinen toistaan ihanempia muistoja! Kaikki näyttelyreissut, yökyläilyt, puheininät ja kaikki! Ja kukaan ei varmastikkaan kiistä sitä että mä välitän susta (seinäjoen ja messarin itkukohtaukset kertoo aika paljon!). Ennen kun tutustuin suhun ja vilmaan en voinu koskaan kuvitella (vaikka herkkä ihminen oonkin) että mä itkisin onnesta jonkun toisen puolesta. Mutta teidän kahden ansoista oon saanu huomata millaista aito ystävyys on ♥ se on sitä joka jaksaa kantaa eteenpäin päivä toisensa jälkeen ja josta ei koskaan halua päästää irti, se kun pelkästään jonkun ihmisen äänen kuuleminen saa sut hyvälle tuulelle ja näkeminen vielä paremmalle ♥

Joulukuussa meillä kummallakin oli rankkaa, kun jouduttiin jättämään taaksemme rakas harrastus, junior handler. Se, että mulla on ollut sut mukana tässä on auttanut paljon. Vaikka viikottaiset itkukohtaukset ei ole mihinkään kadonneet, niin mua on auttanut eteenpäin älyttömästi että oon voinut jakaa sun kanssa kaiken tän hirveän tuskan, koska sä oot täsmälleen samassa tilanteessa. Ja ehkä vielä joskus tää hirveä fiilis katoaa...mutta jos ei niin me kestetään se yhdessä ♥

Hyvää syntymäpäivää ♥! Muista, että meidän ei tarvitse kasvaa aikuisiksi, ei koskaan. Me saadaan sisäisesti olla lapsia vaikka keinutuoliaikaan asti :)! Tää on meidän Mikä-Mikä-Maa ja me ollaan sen Peter Paneja! Kiitos kaikesta ja toivottavasti me sitten tulevaisuudessa ajetaan kilpaa rollaattoreilla ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti