6. helmikuuta 2013

Unelmien koti? Sellainen, jossa asuu grandi! - Kysymyshaaste


Jos ihmettelette biisivalintaa niin halusin tän tähän, koska kävin viime viikolla katsomassa Hobitin ja sen lisäksi, että se oli mahtava leffa, siinä oli aivan upea musiikki! Fantasiamusiikki on jotain niin kaunista ♥

Blogille vähän täytettä haasteen myötä. Meidät haastoi blogi Pehkoneitien polulla. En aio haastaa ketään muita, tehköön kaikki halukkaat :)

Säännöt ovat seuraavanlaiset:
1. Jokaisen haastetun pitää siis kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Myös haastajan 11:sta kysymykseen pitää myös vastata.
3. Haastetun pitää keksiä 11:sta kysymystä ja haastaa uudet bloggaajat.
4. Haastettujen pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Pitää kertoa että heidät on haastettu. 
6. Ei takaisin haastamista.





11 faktaa minusta

1. En haluaisi kasvaa aikuiseksi
2. Itken helposti
3. Rakastan matkustelua
4. Rakastan fantasiakirjoja ja -elokuvia
5. Rakastan koiranäyttelyitä ja ne ovat mielestäni parasta ajanvietettä ♥
6. Rakastan musiikkia
7. Rakastan valokuvausta
8. Mulla on pikkusisko ja pikkuveli (2 extraveljeä)
9. Fanitan monia näyttelijöitä ja artisteja
10. Haluan tatuoinnin
11. En koe olevani hyvä oikeastaan missään (minkä takia tulevaisuuden ammattisuunnitelmat jumittaa...)

"Itken helposti"







11 kysymystä minulle
1. Onko sinulla tavoitteita eläimesi/eläimiesi kanssa? Millaisia?
No eipä mitään erityistä. Zorron kohalla ois tavotteena saada se Suomen valioksi ja kansainväliseksi näyttelyvalioksi. Ja haluisin testata Zorron kanssa jotain uutta lajia :)
2. Mitä harrastat?
Koiranäyttelyitä
3. Mitä odotat tulevaisuudelta?
Tällä hetkellä toivoisin ettei sitä tarvitsisi ajatella. Stressaa tosi paljon se, että ihan kohta pitäs jo tietää että mitä tulevaisuudeltaan haluaa... Mutta jos puhutaankin lähitulevaisuudesta ja odottamisesta niin... tää tyttö odottaa niin innolla pääsiäisloman Lontoon reissua :) (52 PÄIVÄÄ!!) ja tän vuoden näyttelyitä!
4. Millainen on unelmiesi koti? 
Onpas vaikee kysymys. En mä oikeen tiiä... Sellanen, jossa asuu grandi! Ja koiralle mukavat tilat + piha.
5. Kerro itsestäsi viidellä sanalla?
 rauhallinen, persoonallinen, lapsellinen, ystävällinen, iloinen
6. Haaveiletko paljon?
Kyllä :D Todella paljon...
7. Miltä tuntuisi kuvitella elämä ilman eläimiä?
Vaikeelta ja tosi tyhjältä. Ei, en halua elää ilman eläimiä! Ne on jo niin suuri osa mun elämää ettei ilman niitä osaisi olla!
8. Rehellisesti, jos ostat jotain ja saat liikaa vaihtorahaa takaisin ja huomaat sen heti, huomautatko siitä vai lähdetkö normaalisti pois ja pidät rahan itselläsi?
No mä en todennäkösesti huomais sitä, oon niin hölmö :D Mutta jos huomaisin ja kyse ois jostain 10 sentistä ni en varmaan sanois mitään. Mut jos yli eurolla heittäis ni sitte kyllä varmaan
9. Jos sinun pitäisi valita joku koirarotu, jota et missään nimessä haluaisi, mikä se olisi?
 Mun ylipäätään on vaikee kuvitella mitään muuta rotua mulle ku grandia, joten tää on vähän hankala. No jos joku heitetään niin chihuahua, koska ne on niin älyttömän pieniä niin en osais elää sellasen miniotuksen kanssa (ja jostain syystä chihuahuat pelkää ja inhoo mua kuollakseen :D)
10. Jos saisit muuttaa elämässäsi jotain, mitä se olisi, vai muuttaisitko mitään?
 Kyllä. Haluiasin olla nuorempi, jotta saisin vielä kisata junior handlerissa! Ja... haluisin osata taikoa enkä olla mikään jästi :D
11. Oletko käynyt ulkomailla? Missä?
Olen. Virossa, Ruotsissa, Latviassa, Kroatiassa, Lanzarotella ja Pariisissa. Pariisi oli ihana, sinne meen vielä joskus uudestaan! Ja nyt huhtikuussa suunnataan Lontooseen.


1 kommentti:

  1. http://rianblogi.blogspot.fi/2013/03/muisti-on-huono.html Tuolla olis vihdoin shout out sun blogille, mikä mun on tosi kauan pitänyt tehdä :D

    Ja hei, jos yhtään kiinnostaa, niin käy kurkkaamassa mun uus blogi: http://memyselfandonedirection.blogspot.fi/ ja saapi liittyä lukijaksi jos haluaa :)

    VastaaPoista