24. lokakuuta 2011

Tunnustus!


Tunnuksen saaneen pitää:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

Noh mekin sitten! Kiitoksia tunnustuksen antaneelle Nealle! Oliko tää joku salakavala suunnitelma, että päivittäisin blogia?

Vaikeeta keksiä kelle tän tunnustuksen antaa, kun tosi moni on tän jo tehny! Mutta haastetaampas vaikka seuraavat bloggaajat tunnustamaan: Sanni, Annina, Johanna, Miitta, Hanna, Satu, Linnea ja Linda!

Sitten itse asiaan, eli tunnustuksiin!
1. Mun suurin unelma tällä hetkellä, on päästä joskus Messarin isoon kehään! Mä oon kerran kokenut ehkä jotain hieman sen kaltasta Aptuksessa v. 2009, mutta Messarin iso kehä! Oishan se kiva sinne isoon kehään JH-finaalin merkeissä päästä, mutta mulle riittäis kun jonkun koiran kanssa sinne pääsis juoksemaan :)!

2. Zorro on olevinaan kova jätkä, mutta oikeasti sen on draamaqueen isolla D:llä! Mm. näyttelyissä kasvattajan trimmiin joutuessaan ollaan kuultu herran hyvinkin neitimäistä kiljuntaa "mutta äiti mua sattuu!".

3. Kutsun koiria lempinimillä Mömmiäinen ja Mömmsi. Lulu on useimmiten myös Pupsi tai Skuubi tai Lurtsa, myös Lutsa ja Zorro on Zorppa, Zorpeliini, Zope... no ehkä mä lopetan tän lempinimien luettelemisen ennen kuin lista paisuu liian pitkäksi!

4. Lulu ja Zorro on tosi äänekkäitä ja puheliaita koiria. Niistä lähtee mitä ihmeellisimpiä möngerryksiä, örinöitä ja ininöitä. Voisin vaikka joskus ottaa videon siitä, kun tullaan lenkiltä kotiin ja Zorro pitää riehuntakohtauksen mun sängyllä äänitehosteiden kera. 

5. Odotan Messaria hyvin ristiriitaisin fiiliksin. Toisaalta se on yksi vuoden kohokohdista, mahtava viikonloppu ihanien ystävien ja upeiden koirien parissa... Mutta siellä kisaan myös viimeisen junior handler kisani...ikinä... Sinne se loppuu. Pöh, en tykkää tästä aikuistumisesta!

6. Mulla on ollut mun eka järkkäri nyt jo vuoden, enkä vieläkään osaa käyttää sitä kunnolla! Noh ehkä me löydetään vielä joskus yhteinen sävel!

7. Lulu on pelottava saalistaja. Noh ei todellakaan, kun likka pelkää kaikkea hamstereista lemmikkikaneihin! Sillä on traumat siitä, kun meidän pieni kääpiöhamsterimme Nepsu tarrasi sitä kirsusta pari vuotta sitten. Saalistajan itsetuntoa on varmaankin myös kolhaissut edesmennyt temperamenttinen "kääpiö"luppakorvamme Pompula, jolta Lulu sai pari kertaa kunnon tömähdyksen kylkeen ja murinat.

8. Vaikka kuinka rakkaita noi haukut onkin, niin lenkkeily niiden kanssa on syvältä! Kummatkin kiskoo niin kovaa kun pystyy ja tekee kaikkensa, jotta mulla palais pinna vähintäänkin kerran per lenkki. Autot on myös niiden mielestä tosi kivoja, niitä on niin mukava koittaa syödä liikkeestä. Ja toiset koirat, aina pakko uhota "me ollaan hurjat karvaturrit, vapiskaa"!

Mutta on ne aivan ihania otukaisia, rakastan yli kaiken ♥

1 kommentti:

  1. Minullako olisi salakavalia suunnitelmia? Ikinä..
    Mutta hauska lukee teidän hurjapäistä taas uutta tekstiä. Ihania juttuja : D

    VastaaPoista